Existuje názor, že po 18.00:8 nemůžete jíst, protože všechno snědené se určitě změní na tukové zásoby. Odborníci na výživu považují tento předpoklad za nesprávný. Toto pravidlo by mohlo být spravedlivé, kdybychom šli spát nejpozději ve XNUMX hodin, ale moderní tempo života si každodenní rutinu přizpůsobuje samo, píše interfax.by.

Svačinka po 6. hodině není podle odborníků nic špatného. Hlavní je, aby mezi posledním jídlem a spaním uběhly alespoň tři hodiny. To znamená, že když jdeme spát blíže k půlnoci, tak můžeme jíst i ve 9 hodin, hlavní je být rozumný. Nejprve si musíte zjistit základní pravidla pro noční mlsání. Za prvé si musíte jednou provždy zapamatovat, že půst není lepší než přejídání. Posuďte sami: Mezi 6. a 7. hodinou uběhne 13 hodin a takové pauzy našemu tělu rozhodně neprospějí. V důsledku toho sice zhubneme, ale způsobíme nenapravitelné škody našemu přirozenému metabolismu. Za druhé, abyste mohli klidně spát a nebát se o stav své postavy po poslední svačině, musíte dát přednost nízkotučným bílkovinným produktům a potravinám bohatým na vlákninu. Nejspolehlivější možností je tvaroh s ovocem nebo bobulemi. Pokud ale chcete rozmanitost, můžete si vybrat kterýkoli z 10 navrhovaných produktů, které vaší postavě rozhodně neublíží. Kukuřice Kukuřice je nejen zdravá, ale také velmi chutná. Přednost by měla mít vařená kukuřice před konzervou. Dává vám pocit sytosti na dlouhou dobu, ale není kalorický. Kukuřice navíc odstraňuje přebytečný cholesterol z těla a zabraňuje hromadění tukových zásob – ideální pro pozdní noční svačinu.
jablka Předpokládá se, že jablka jsou dobrými pomocníky v procesu hubnutí: jedno ovoce se slupkou obsahuje asi 10% denní potřeby vlákniny, která normalizuje činnost gastrointestinálního traktu a snižuje hladinu cholesterolu. Taková svačina není vhodná kromě těch, kteří trpí žaludečními problémy – jablka zvyšují tvorbu plynů a zvyšují kyselost. Celer Celer je produkt s negativními kaloriemi, což znamená, že tělo tráví mnohem více kalorií trávením této zeleniny, než jsme jedli. Připravit si můžete i lehký salát z celeru a mrkve nebo třeba čerstvý salát. řepa Červená řepa je bohatá na betain, který je výborný na spalování tuků, a také kurkumin, který zabraňuje zarůstání tukových buněk cévami. Řepa také obsahuje pektin, který reguluje střevní motilitu, normalizuje střevní flóru a čistí tělo od odpadních látek a toxinů. S touto zeleninou můžete mimo jiné experimentovat: vařit, péct nebo připravovat saláty. Citrusové plody Citrusové plody jsou jedním z nejpříjemnějších druhů ovoce. Mají vysoký obsah vlákniny a vitamínu C, které jsou zodpovědné za dobré trávení. A pár kapek v noci rozhodně neuškodí.
kefír Mnozí z nás mají vzpomínku z dětství: vydatnou večeři a sklenku kefíru před spaním. Opravdu, nic lepšího než tento produkt pro poslední jídlo ještě nebylo vynalezeno. Kefír obsahuje hodně vápníku, který se ve tmě dobře vstřebává a po jeho vypití se mnohem snáze usíná – je to velmi mírné a přirozené sedativum, které lze pít preventivně při nespavosti. Chléb sýr Jak již bylo řečeno, proteinová jídla jsou ideální večerní variantou. Mnoho odborníků na výživu se shoduje, že nízkotučný tvaroh s vlákninou před spaním bude jedině prospěšný. houby Existuje názor, že houby jsou těžký produkt. Ve skutečnosti tomu tak není: zdají se být těžké kvůli velkému množství oleje a soli, se kterými se obvykle připravují. Houby samy o sobě jsou dietní produkt. Druhy, které nedráždí zažívání (například žampiony), a spíše vařené než smažené, jsou dobrým pokrmem pro nízkokalorickou svačinku.
Bílá ryba Bílá ryba, na rozdíl od tučného lososa nebo lososa, je považována za dietní produkt. Velké množství vitamínů a mikroelementů v něm obsažených navíc pomůže posílit imunitní systém. Kiwi Kiwi je nepostradatelný produkt pro ty, kteří si hlídají postavu. Toto ovoce pomáhá tělu spalovat a odbourávat tuky, zmírňuje tíhu v žaludku a normalizuje rovnováhu vody a soli.
interfax.by

ČTĚTE VÍCE
Co znamená Clematis viticella?

Daleko, daleko za slovesnými horami v zemi žijí samohlásky a souhlásky rybí texty. Původce čárek, mumlání, písmen abecedy vyšel, pokud malé záludné pouze jazykové znaky lákaly reklamou, aby pokračovala v cestě vedoucí divokou abecedou.

Andrey Arshavin stížnost
Dnes v 14:17

Daleko, daleko za slovesnými horami v zemi žijí samohlásky a souhlásky rybí texty. Původce čárek, mumlání, písmen abecedy vyšel, pokud malé záludné pouze jazykové znaky lákaly reklamou, aby pokračovala v cestě vedoucí divokou abecedou.

Nikolay Prokho stížnost
Dnes v 14:17

Daleko, daleko za slovesnými horami v zemi žijí samohlásky a souhlásky rybí texty. Původce čárek, mumlání, písmen abecedy vyšel, pokud malé záludné pouze jazykové znaky lákaly reklamou, aby pokračovala v cestě vedoucí divokou abecedou.

Kukuřice je oblíbenou pochoutkou mnoha dětí i dospělých. S příchodem léta je její bohaté aroma slyšet doslova z každého okna a v konzervované podobě se přidává do salátů po celý rok. Proto ti, kteří dodržují zásady správné výživy, mají často otázku: je možné jíst vařenou kukuřici v noci a jaké pokrmy se z ní nejlépe připravují na chutné a bezpečné občerstvení pozdě večer? Zkusme to zjistit.

Výběr správné čerstvé kukuřice

  1. Zdůrazněte barva и měkkost klas. Ideální možností jsou zrna mléčně bílého nebo světle žlutého odstínu. Když je stisknete, měla by vytéct viskózní bílá tekutina a samotný klas by měl být mírně měkký, ale elastický. Čím je kukuřice starší a tužší, tím je žlutější. Důležitý je také tvar zrn: pokud jsou kulatá, klasy budou čerstvé a šťavnaté a přítomnost „dolů“ uprostřed naznačuje, že kukuřice je stará nebo byla dávno sklizena.
  2. Zhodnotit stav listy. Pokud jsou suché a žluté, klas se nevyplatí kupovat. Tato kukuřice je přezrálá a její chuť, stejně jako její přínosy pro tělo, zanechávají mnoho přání. Měli byste se také vyhnout klasům bez listů – je docela možné, že byly odstraněny záměrně, aby se skryly účinky chemikálií, které zanechávají žluté skvrny na zeleni.
  3. Zkontrolovat”chlupy„které visí z listů. Měly by být čerstvé a mírně vlhké, ne zvadlé a bez barvy.
  4. Zkuste zrna chuť. Pokud je produkt vysoce kvalitní a zralý, budou jemné, šťavnaté a sladké.
ČTĚTE VÍCE
Jak vybrat levnou motorovou pilu?

Nejlepší je kupovat klasy od začátku srpna do poloviny září – právě v této době jsou zrna skutečně šťavnatá a měkká.

Aby kukuřice přinesla tělu maximální užitek, je lepší si ji koupit a vařit sami

Jedině tak budete mít jistotu, že výrobek je kvalitní, čerstvý a zdravotně nezávadný.

Výhody kukuřice

Vitamíny a minerály, obsažené ve velkém množství v kukuřičných klasech, mají pozitivní vliv na stav těla. Výrobek je bohatý na vitamíny C, E, PP a skupiny B, mono- a disacharidy, draslík, fosfor, železo, zinek, mangan, měď, fluor, vápník a jód.

Kukuřice na rozdíl od většiny ostatních produktů neztrácí při tepelné úpravě své blahodárné vlastnosti

To je způsobeno zvláštnostmi jeho přípravy: během procesu vaření zůstává skořápka zrn neporušená, takže vitamíny a mikroelementy nejsou vystaveny vysokým teplotám.

Pravidelné používání produktu pomáhá zlepšit vaši pohodu a zdraví:

  1. Draslík a vitamíny B stabilizují činnost srdce, oběhového a nervového systému.
  2. Vitamin C zlepšuje vitalitu a pomáhá posilovat imunitní systém.
  3. Jód, fluor a molybden obnovují normální metabolismus a zajišťují saturaci buněk kyslíkem.
  4. Fosfor posiluje kostní tkáň.
  5. Škrob se podílí na „stavbě“ svalových vláken.
  6. Pektin snižuje pravděpodobnost zhoubných nádorů.

Doporučuje se zařadit kukuřici do jídelníčku pacientům s dnou, zánětem ledvin, epilepsií, onemocněním jater a cukrovkou. Konzumací vařených klasů můžete rychle vyčistit krevní cévy od cholesterolových plaků a střeva od odpadu a toxinů a obnovit normální fungování trávicího systému. Kukuřičná zrna jsou také užitečná při zácpě. Obsahují velké množství vlákniny, která je důležitá pro fungování střeva, jeho pohyblivost a mikroflóru.

Při převaření by měl být výrobek během těhotenství pravidelně konzumován. Díky svému bohatému složení se stává nepostradatelnou součástí jídelníčku při toxikóze – kukuřičná zrna si účinně poradí s pocitem nevolnosti a nasytí tělo látkami důležitými pro dobrou laktaci v budoucnu.

Existuje také speciální kukuřičná dieta, která je založena na schopnosti tohoto produktu rychle uspokojit hlad, aktivovat metabolismus a očistit tělo. Tím, že se kukuřičná zrna stane základem vašeho jídelníčku, můžete za pár dní zhubnout 3 a více kilogramů – nejen že vás rychle zasytí, zabrání přejídání, ale také znatelně sníží chuť k jídlu, což je důležité při boji s nadváhou.

ČTĚTE VÍCE
Jak správně vařit meruňky?

Je nějaká škoda

Ani ty nejzdravější potraviny nejsou vhodné pro každého a kukuřice není výjimkou. Ve velkém množství je kontraindikováno:

  1. Při zvýšené srážlivosti krve a sklonu k tvorbě krevních sraženin. Důvodem je vysoká hladina vitamínu K v produktu, jehož nadbytek v těle může způsobit vážné zdravotní problémy.
  2. Během období exacerbace gastrointestinálních vředů. Kukuřice není nejsnáze stravitelná potravina, proto by ji měli pravidelně konzumovat pouze lidé se zdravým trávicím systémem.

Také několik klasů snědených najednou může způsobit nadýmání a zvýšenou tvorbu plynu, což by měli vzít v úvahu i ti, kteří rádi jedí kukuřici v noci.

Je možné jíst kukuřici a v jaké formě v noci?

Kukuřice není nízkokalorický produkt: 1 vařený klas, v závislosti na odrůdě, obsahuje 85 až 108 kcal a šálek kukuřičných zrn obsahuje 143 kcal. Pokud tyto ukazatele porovnáte například s nějakou čerstvou zeleninou, je těžké si nevšimnout rozdílu: 100 g syrové mrkve nepředstavuje více než 52 kcal, zelená paprika má ještě méně – pouze 30 kcal a špenát – ne více než 7 kcal. Ale to není důvod k tomu, abyste odpoledne kategoricky odmítli svou oblíbenou pochoutku.

Kukuřice má schopnost rychle ukojit hlad, takže stačí i malý klas, aby vás zasytil a nešel spát s kručícím žaludkem. Kromě toho odstraňuje škodlivý cholesterol z těla a zabraňuje vzniku tukových usazenin. To znamená, že je ideální pro ty, kteří pečlivě sledují svou váhu.

Vařenou kukuřici můžete svačit bez újmy na zdraví 2-2,5 hodiny před spaním

Hlavní věc je nepřehánět to se solí, abyste v noci neměli žízeň a ráno nebyly žádné otoky.

Je možné jíst konzervovaná zrna v noci? Odborníci tvrdí, že v této formě se produkt snadněji vstřebává, to znamená bez dalšího zatížení trávicího systému, který v noci pracuje méně aktivně. Hodí se také k zelenině, saláty jsou chutnější a výživnější, k vařeným rybám a masu. Tedy se všemi produkty, které se hodí ke zdravé večerní svačině. Hlavní věc je pečlivě prostudovat informace na etiketě: marináda s velkým množstvím cukru a zvýrazňovačů chuti se často přidává do konzerv, což výrazně zvyšuje obsah kalorií a je extrémně škodlivé pro gastrointestinální trakt.