V tabulce je uveden obsah živin (kalorií, bílkovin, tuků, sacharidů, vitamínů a minerálních látek) na 100 gramů jedlé části.

Živina Číslo Norma** % normy ve 100 g % normy ve 100 kcal 100% normální
Kalorická hodnota 55 kcal 1684 kcal 3.3% 6% 3062 g
Proteiny 0.5 g 76 g 0.7% 1.3% 15200 g
Tuky 0.1 g 56 g 0.2% 0.4% 56000 g
Sacharidy 14.2 g 219 g 6.5% 11.8% 1542 g

Energetická hodnota Broskve v sirupu je 55 kcal.

Primární zdroj: Vytvořený v aplikaci uživatelem. Více.

** Tato tabulka ukazuje průměrné normy vitamínů a minerálů pro dospělého. Pokud chcete znát normy na základě vašeho pohlaví, věku a dalších faktorů, pak použijte aplikaci Moje zdravá strava.

Produktová kalkulačka

Nutriční hodnota na 100 gramů
Velikost porce (-> -> -> -> ->
Vitamíny a minerály

Většina potravin nemůže obsahovat celou škálu vitamínů a minerálů. Proto je důležité jíst různé potraviny, které uspokojí potřeby těla na vitamíny a minerály.

Kalorická analýza produktu

PODÍL BZHU V KALORIÍCH

Poměr bílkovin, tuků a sacharidů:

Znáte-li podíl bílkovin, tuků a sacharidů na kalorickém obsahu, můžete pochopit, jak produkt nebo strava splňuje standardy zdravé výživy nebo požadavky konkrétní stravy. Například americké a ruské ministerstvo zdravotnictví doporučují 10–12 % kalorií z bílkovin, 30 % z tuků a 58–60 % ze sacharidů. Atkinsova dieta doporučuje nízký příjem sacharidů, i když jiné diety se zaměřují na nízký příjem tuků.

Spočítejte si své standardy

Pokud je vydáno více energie, než je dodáno, tělo začne využívat tukové zásoby a tělesná hmotnost klesá.

Získejte více informací a uskutečněte to s naším bezplatným online kurzem.

Zkuste si vyplnit svůj jídelní deník hned teď bez registrace.

Zjistěte svůj dodatečný výdej kalorií na trénink a získejte podrobná doporučení zcela zdarma.

Termín pro dosažení cíle
Obsah kalorií a chemické složení ostatních produktů

  • Mannický koláč
  • cupcake “rozkoš”
  • konzervované fazole
  • rybí tuk pro děti 5 tobolek
  • Finn Křupavý tenký chléb s kmínem
  • rybí tuk dospělí 10 kapslí
  • Kuřecí řízek
  • zlatá lilie
  • Toast s Guacomolle Chléb opečte dokřupava (můžete použít knäckebrot nebo jakýkoli jiný druh chleba). Je lepší vzít zralé (měkké) avokádo, i když zelené není ve zdravotních přínosech horší, ale má hořkou pachuť. Rozmačkejte půlku avokáda
  • Kalifornská role
  • Rýže se zeleninou
  • fazole s uzeným masem
  • Směs divoké a hnědé rýže
  • Směs 4 ročních období (lecho)
  • Rýže se zeleninou
  • lilek dušený se zeleninou
  • Směs ovocného pyré Bohatá
  • zelí v korejštině
  • sušený losos s kaviárem
  • medový dort ve venkovském stylu
  • chlebové tyčinky se sýrovou příchutí
  • ovesná kaše
  • mrkev v korejštině
  • Vaflový bar Estella
  • Krémová houbová polévka
  • okurka
  • hrášek
  • konzervovaná kukuřice
  • vařený prsní filet
  • Kefír Bishkulky
  • řepa s česnekem a majonézou
  • rybí polévka
  • pečené kuře se sýrem a zeleninou
  • salátová majonéza makheev
  • Plněná paprika
  • Ovesné palačinky s dýní
  • Čínská žlutá hruška
  • Sterilizované mléko 2,5% tuku
  • Zeleninová guláš
  • brokolice a květák kastrol
  • Černá porézní čokoláda
  • Nízkotučný tvaroh
  • mléčný bar s vaflovou drobenkou (každý den)
  • jogurt 1.5% tuku
  • homo
  • dýňová polévka
  • brouci s marmeládou
  • Monarch zmrzlina v poháru se smetanou s čokoládovou polevou a arašídy
  • caesarova dieta
  • kukuřičné tyčinky “Lucky”
  • laskavější tučňák
  • treska se sýrem
  • Beshbarmak
  • Salát z krabích tyčinek = růžičková kapusta + vejce
  • tvarohový koláč
  • Tuňákový salát = + cibule
  • džus Můj pomeranč
  • TUŇÁKOVÝ SALÁT = OKURK + CELER + CIBULE
  • Limonádový Shihan
  • ječmenová kaše
  • Jogurt na pití “Ermigurt” 1,2%
  • plněný chléb
  • Ředkvičky, mrkev, jablečný salát
  • Ředkvičky
  • Pollock “gurmán”
  • Solyanka. Domácí tajemství. Sibiřský gurmán
  • Kuřecí kotlety
  • broskev s cukrem
  • Čokoláda ECO botanica
  • Krabí tyčinky MIRAMAR
  • Zelné řízky
  • Kuřecí chléb (mzr)
  • Glazovaný vanilkový sýr
  • jednoduchý salát
  • Proteinový koktejl Formule 1 „Wild berry“
  • Dušené kuřecí srdce
  • Lazy zelí rolích
  • kotlety v troubě
  • víno Kadarka
  • Salát s rukolou, avokádem, rajčaty, paprikou, okurkou s lněným olejem
  • játrové palačinky
  • Kuře v těstíčku
  • Přírodní červené fazole
  • Babiččina pizza
  • Bramborová kaše
  • Panicle
  • Salát Lux
  • Telecí maso s houbami
  • Grilovaný vepřový steak v marinádě
  • listové těsto s kuřecím masem (29.10.14)
  • baursakové
  • houby
  • proteinový koktejl
  • Rybí kotlety
  • feijoa
  • horká červená řepa
  • lobio
  • Zrazy se zelím
  • krůtí řízky
  • Zelené fazolky s kuřecím masem
ČTĚTE VÍCE
Jak poznáte, že jsou lilky hotové?

Tags: Broskve v sirupu obsah kalorií 55 kcal, chemické složení, nutriční hodnota, vitamíny, minerály, výhody broskví v sirupu, kalorie, živiny, příznivé vlastnosti broskví v sirupu

Denní kalkulačka živin

Vypočítává poměr kalorií, bílkovin, tuků, sacharidů a také vitamínů a minerálů v závislosti na pohlaví, věku, hmotnosti a úrovni fyzické aktivity.

Kalkulačka kalorií, vitamínů a minerálů
Počítá bílkoviny, tuky, sacharidy, vitamíny a minerály ve vašem denním menu.

Kalkulačka-analyzátor receptů
Vypočítejte obsah kalorií a chemické složení pokrmu nebo receptu

Přední produkty
Kompletní průvodce nejzdravějšími potravinami s nejvyšším obsahem vitamínů a minerálů

Doporučení pro hubnutí

Kalkulačka ideální hmotnosti, index tělesné hmotnosti, výpočet koridoru kalorií, doporučení pro snížení, akční plán.

Kalkulačka kalorií
Vypočítá výdej energie pro různé druhy fyzického cvičení

Index tělesné hmotnosti

Index tělesné hmotnosti (BMI, BMI) je hodnota, která umožňuje posoudit míru souladu mezi hmotností člověka a jeho výškou, a tím nepřímo posoudit, zda je hmotnost nedostatečná, normální nebo nadváha.

Produktová kalkulačka a analyzátor

Potravinová kalkulačka vám umožní snadno vidět klady a zápory produktu a pomůže vám vytvořit zcela vyvážený jídelníček.

Broskve jsou jednou z oblíbených pochoutek dospělých i dětí. Tyto plody jsou nejen světlé a chutné, ale také uhasí vaši žízeň v letních vedrech. Ovoce může svým názvem klamat o zemi původu, protože domovinou broskve není Persie, jak by se mohlo zdát. Vědci se domnívají, že broskve byly poprvé objeveny v Číně, protože mnoho cestovatelů našlo plody divokého stromu na hranici s Tibetem, ačkoli byly nepoživatelné. Z Číny se stromy rozšířily do Indie a Íránu, který se dříve nazýval Persie, kde byly broskvoňové sady. Odtud dostalo ovoce své jméno. A odtud rostlina skončila ve středomořských zemích.

Čerstvé šťavnaté plody nejsou vhodné k dlouhodobému skladování a letní sezóna je krátká, abychom si stihli chuť naplno vychutnat. Broskve dozrávají v Rusku v srpnu, rané odrůdy v červenci. Mnoho hospodyněk připravuje nebo kupuje hotové konzervované broskve. Může ale ovoce v této podobě plně nahradit čerstvé? K čemu jsou? Jakou škodu mohou způsobit a kolik kalorií obsahují? Na tyto otázky se pokusíme odpovědět v článku.

Takže, vezmeme to pěkně popořadě, jak moc jsou pro tělo dobré broskve z konzervy? Ovoce po zpracování je samozřejmě horší než čerstvé ovoce, pokud jde o makro- a mikroelementy, stejně jako vitamíny. Při konzervaci se však prospěšné vlastnosti částečně ztratí. Téměř všechny minerály, organické oleje, mastné kyseliny a další prospěšné prvky zůstávají zachovány.

ČTĚTE VÍCE
Jaká jsou nebezpečí syrových slepičích vajec?

Konzervované broskve jsou bohaté na vitamíny – A, C, D, E. Obsahují celou skupinu B, dále tyto složky: draslík, vápník, železo, hořčík, chlór, fosfor, sodík, antioxidanty, pektiny, vlákninu

Když mluvíme o přínosech pro zdraví, broskve nejsou na prvním místě, což není zcela zasloužené. Pokud je zařadíte do běžné stravy, podporují imunitní systém a chrání před infekcemi a viry. Antioxidanty a minerály příznivě působí na kardiovaskulární systém, normalizují krevní tlak a mají posilující účinek na stěny cév. Vápník posiluje kostní tkáň.

Broskve působí příznivě na nervový systém díky aminokyselinám, hořčíku a vitamínům skupiny B ve svém složení, proto je vhodné je jíst zejména v době velké námahy, přepětí a stresu. Vůně broskve se dokonce používá v aromaterapii, zmírňuje úzkost a pomáhá relaxovat. Kromě toho tyto plody zlepšují fungování gastrointestinálního traktu. Díky obsahu vlákniny a prebiotik pomáhají čistit toxiny a nečistoty.

Mimochodem, slavný výraz přirovnání „kůže jako broskev“ se také objevil z nějakého důvodu. Karoten obsažený v ovoci vyživuje pokožku zevnitř a zadržuje vlhkost, díky čemuž je pěstěná a sametová. A vitamín E pomáhá nejen vaší pokožce, ale i vlasům a nehtům zůstat krásné.

Broskve působí blahodárně na organismus a jejich přítomnost ve stravě zpomaluje proces stárnutí organismu. Nejlépe se konzumují jako svačina mezi jídly, protože rychle doplní energii. Při zavařování zůstává ovoce stejně zdravé a můžete je jíst v každém ročním období.

Jakou škodu mohou mít konzervované broskve pro naše zdraví? Přes všechny četné výhody existují omezení a kontraindikace pro konzumaci takového ovoce. Při zavařování se používá cukrový sirup, který působí jako konzervant. Lidé s nadváhou a lidé na dietě by proto měli omezit konzumaci konzervovaného ovoce. Je také lepší omezit se na tuto pochoutku pro ty, kteří mají cukrovku. Můžete je jíst, ale ne více než jeden kus denně.

Jako mnoho druhů ovoce, i broskev patří mezi potraviny, které mohou vyvolat alergickou reakci. Pokud trpíte úplnou nesnášenlivostí, pak se užívání rozhodně vyvarujte. Někdy lékaři povolují konzervované broskve v omezeném množství po oloupání kůže, protože tato kůže obsahuje nejvíce alergenů. Alergici by se proto měli před jejich konzumací poradit s lékařem.

ČTĚTE VÍCE
Kolik druhů zelí je na světě?

Pokud máte zánět žaludku nebo žaludeční vředy, měli byste ovoce konzumovat opatrně a do jídelníčku je zařazovat až po konzultaci s lékařem. Konzervované broskve mají lidé s chronickou pankreatitidou nebo v akutním stadiu přísně zakázáni.

Ale i absolutně zdravému člověku nadměrné množství konzervovaných broskví uškodí, proto používejte zásadu rozumu. Rozhodně byste v jednom jídle neměli sníst celou plechovku ovoce. Dopřávání si sladkého ovoce může vést k poruchám trávení a způsobit nepohodlí. Odborníci na výživu nedoporučují pít sirup, protože obsahuje nejvíce cukru. A rozhodně byste si neměli dávat na stůl sklenici broskví z konzervy po datu spotřeby, protože hrozí otrava a je to nebezpečné pro vás i vaše blízké.

Jakou energetickou hodnotu mají konzervované broskve? Konzervované ovoce má vyšší obsah kalorií než čerstvé, protože obsahuje cukrový sirup. Záleží také na odrůdě a způsobu konzervace, průměrně se bude pohybovat od 85 do 97 kcal na 100 g výrobku. Pokud jde o poměr BJU na 100 g, ukazatele budou: bílkoviny – 0,3 g; tuky – 0,1 g; sacharidy – 14,7 g.

Mluvili jsme o výhodách, škodách a obsahu kalorií, ale jak si vybrat chutné a vysoce kvalitní konzervované broskve? Začněte tím, že zkontrolujete datum spotřeby a zkontrolujete integritu sklenice; neměly by na ní být žádné promáčkliny, rez, bobtnání nebo jiné poškození. Přítomnost výše uvedeného naznačuje porušení trvanlivosti, skladování nebo přepravu konzervovaných potravin.

Po otevření nádoby zhodnoťte samotný produkt. A pokud je sklenice skleněná, je to vidět již při nákupu. Ujistěte se, že sirup zcela pokrývá broskve a je čirý, není zakalený a bez dužiny. Poměr ovoce a sirupu ve sklenici je přibližně jedna ku jedné. Plody samotné jsou zralé, ale nepřezrálé, nejsou tam zelené sudy ani polámané plody. Vůně a chuť jsou svěží, ovocné, bez podezřelé pachuti. Po otevření je lepší přemístit broskve z plechovky do skleněné nádoby a skladovat v lednici nejdéle tři dny.

Konzervované broskve si již dlouho získaly lásku ruských spotřebitelů pro svou jasnou chuť, jemnou texturu a dostupnost kdykoli během roku. Ve vaření jsou tyto konzervy také oblíbené a hojně je využívají jak hospodyňky, tak profesionální cukráři. Mohou být podávány jako samostatný dezert nebo připraveny v různých kastrolech, jako je tvaroh s broskvemi, koláče a koláče, smíchané se zmrzlinou nebo jako ovocný salát.

ČTĚTE VÍCE
Mohou králíci jíst jablka?

Z našeho článku jste se dozvěděli, že konzervované broskve jsou nejen velmi chutné, ale také zdravé. V obchodním domě Prosím ke stolu v sekci „Ovocné konzervy“ si můžete vždy velkoobchodně i maloobchodně objednat půlky broskví v konzervě v sirupu různých objemů od výrobce.